dimarts, 10 de juny del 2008

***


Sembla mentira que aquest curs s'acabi ,pot ser es dels cursos que se m'han passat més ràpids,
en el fons ha sigut el millor(també tinc molts bons records dels dos anteriors),millor pot ser respecte a les notes,al bon rotllo i a professors nous.Espero entrar l'any que bé amb molta motivació i ganes perquè el curs vinent és el més important i intentar reflexionar sobre el meu problema amb el riure TT pot ser es que tinc que madurar o alguna cosa per l'estil,però no puc fer res jo soc així,si no em ric no sóc jo :)
Res més a dir que tinc moltes ganes d'anar al Port Aventura!

1 comentari:

Esther ha dit...

aLieeenn
j0peee nen n0 sa publika0 l 0tr0 seRa penkaa ¬¬ jajaja

alieeeenn kee teeQIeroo muxisisimoo
i sisisi l añ00 kee iene a emp0iaaaaaaaar :D


teeAm00000000000000000000(L)