dimarts, 15 de gener del 2008

Un dimarts qualsevol.


Hola!

Com estem castigats sense anar a l'aula d'informàtica , doncs escric el blog des de casa meva.Així potser puja nota :P i a demés estic aborrida..

No sé que posar així que parlaré sobre l'obra de teatre que em anat a veure,
home la veritat es que ha estat bé , i l'actor també estava bé.
Parlava sobre les droges,l'alchol i coses així per als adolescents i els efectes que tenen.

Avui com es dimarts,per la tarda tenim que anar a l’ institut i toca: Visual i plàstica i Experimentals,pot ser la tarda més avorrida però en el fons m'agrada.

En teoria avui tindria que anar a jugar a tenis,el meu esport preferit , que el practico quatre hores a la setmana però no podré ja que tinc que estudiar per l'examen de socials de demà i els estudis son el primer!

No sé quina fotografia posar així que posaré una meva ,
intentaré com a mínim escriure al blog una vegada a la setmana,fins aquí he arribat, fins un altre ADÉU!


David t'estimo (L)


-Margaa*